Workshop ”måla akvarell med oss”

Workshop ”Måla akvarell med oss!”
3 september 14 – 17 Begränsat antal deltagare (max 15)

Du är välkommen med eller utan erfarenhet.
Det här är en introduktion för att våga prova och komma igång med skapandet. Är det fint väder kan vi vara ute (för den som vill) annars är vi inne i galleriet.
Handledare är Karin Müller Lindberg, konstnär med många års erfarenhet av att inspirera och lära ut och Maria Montelius-Grifo´, konstnär med många järn i elden.
Har du eget material kan du ta med det du har, annars finns färger och penslar att låna. Det ingår två akvarellpapper, vill du ha fler finns det att köpa till självkostnadspris.
Vi startar med en kort Qigong övning (för nybörjare, så inget avancerat) för att komma i stämning och öppna upp för kreativiteten.
Den leds av Maggan Nordmark, stresshanterare och alternativterapeut.
Som medlem i konstföreningen Galleri Oscars Vänner betalar du endast 100:- Övriga betalar 300:- (medlemskap i föreningen kostar 200:-/år)
Du anmäler dig lättast genom att maila: konstforeningen@gallerioscar.se